Fotbolls tunering

Nu är jag hemma, ja det är någon timme sen.

Jag var så frösen när jag kom hem så jag var tvungen att krypa ner under täcket en stund
och så fixade jag lite mat.¨

Tjejerna var jätte duktiga, tyckte så synd om dom för de förlorade alla tre matcherna. Men dom kämpade på jättebra och man får tänka på att det var deras allra första matcher för säsongen.

Tjejerna som spelade är min systerdöttrar, F gjorde ett mål /det enda målet som blev för deras del) Och M var en riktigt kämpe som back hon skyddad målet bra.

Jag lägger inte in några bilder för jag frågade inte om det var ok, kanske det kommer sen.

Nu ska jag sätta på lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Trevligt ;) Visst är det skönt att kunna ligga i sängen samtidigt som man surfar och glor på teve..

2008-04-06 @ 19:17:17
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0