Börja om från början *trallar*

Ja egenteligen trallar jag inte så värst mycket. Som ni kanske har märkt har det hänt något konstig på min sida, min navheader ligger allra längst ner på sidan hur den nu har hamnat där (jag har tjatat om det ett antal gånger) ingen tycks veta vad som hänt.

Jag var inne på desingadinblogg (som är en skitbra sida) och fick tips där men inget av det funkade. Så det är väl bara att bötja om fån början, gör inte så mycket för min blogg är ju inte så jäkla snygg ändå. Men man får ju hoppas att inte alla inlägg försvinner, det är ju inte så kul.

Om det nu mot förmodan någon vet vad som kan ha hänt snälla lägg en kommentar då, eller maila mig på [email protected]. Hej

Kommentarer
Postat av: linda

LYCKA TILL!

2008-04-11 @ 21:26:33
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Jayne

Jag har också försökt ändra...men funkade inte ...tyvärr... jag är ingen bloggfreak.. ha ha ha

2008-04-16 @ 21:46:23
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0