Bloggen fixad



Japp nu ser min blogg ut som vanligt igen, men det är ju knappast min förtjänst. Utan det är dom trevliga och proffsiga människorna bakom blogg.se. Tycker det var en förträflig service, och jag är mycket tacksam.

Så det var ju skönt att jag slapp nollställa hela bloggen. Jag hade fått någon skräp kod i något av mina inlägg, vad som menas med det har jag ingen aning om. <br /><br />I helgen har det varit fullt upp så jag har inte haft tid eller ork att ens sitta vid datorn. Det är ju lite annorlunda att ha någon att ta hänsyn till, jag är ju van att lulla runt här för mig själv.

Nu gar grannen och jag varit och gått en runda, det var rätt skönt men det hade varit lite roligare om solen hade tittat  fram.

Vi har pimplat kaffe så nu kan jag väl inte sova, jaja jag får ju skylla mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0