Älskade Pappa - Ej för känsliga

Imorgon är det min älskade pappas dödsdag, fy vad det är jobbigt. Jag saknar honom något fruktansvärt, kan inte ens tänka tanken att jag inte fått höra hans röst eller krama honom på 17 år. Ja det är inte klokt var tiden går. Konstigt att man kan sakna någon så intenivt efter så många år, men det är klart en pappa är en pappa och man han ju bara en.

Det blir jobbigt imorgon, som tur är har jag lovat syrran att följa med på fotboll så det avleder ju tankarna den tiden iallafall. Eftersom vi ska köra tidigt imorgon har jag varit och fixat på pappas grav. Det måste vara fint där ju. Såklart när jag skulle snitta blommorna så slant jag med kniven och skar mig i handen, så jag blödde ner allt på graven och fick springa och skölja av allt. Inte nog med jag blödde ner hela bilen när jag körde hem spå jag fick ut och städa den också.

Jag skar mig inte så djup så jag fattar inte hur det kunde blöda så. Nu ska jag hoppa i bingen så jag orkar upp imorgon.


image71




                                                                            

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0